تور مالزی که در هر ۴ فصل در آژانس در اختیار مسافران گذاشته می شود.این تور ها که به شکل یک مجموعه کوالالامپو-لنکاوی، کوالالاپور سنگاپور،کوالالامپور-بنانگ می باشد.
با پرواز هایی به صورت مستقیم ماهان و ایران ابر تور مالزی آغاز می شود.اگر شما قصد انتخاب پرواز های خارجی رادارید پرواز های قطر و امارات و… می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.به صورت زمینی میان شهر های پنانگ و کوالالامپور ترانسفور بین شهری انجام می پذیرد و به صورت هوایی میان شهر های سنگاپور و کوالالامپور و همینطور میان لنکاوی و کوالالامپور انجام می پذیرد.مسافران می توانند برای راهنمایی و کسب آگاهی بیشتر از نقشه و راهنمایی که در اختیار آنها گذاشته می شود استفاده کنند.
طی دو هفته گردشگران ایرانی مالزی بدون کسب روادید می توانند مالزی را به شکل توریستی مورد بازدید قرار دهند.ویزا زمانی لازم می شود که گردشگران قصددارند اقامتی بیش از دو هفته در تور لحظه آخری مالزی داشته باشند و یا اینکه هدفشان بازدید از سنگاپور باشد.جهت تهیه تور شما می توانید بدون اینکه به آژانس مراجعه کنید جهت تهیه بلیط و رزرو هتل به شکل الکترونیکی هم اقدام کنید.برای آن دسته از گردشگرانی که امکان مراجعه به آژانس را ندارند می توانند صفحه نخست گذرنامه خود را فکس کرده و توسط فکس دریافتی از مدارکی که برای سفر لازم است را داشته باشند.
در آژانس ۴ فصل اغلب تور های مالزی در در هتل هایی می باشد که از ۳ ستاره بیشتر باشند. درج قیمت تور مالزی از آن جهت که برای همه هتل ها امکان پذیر نیست.هنگامی که برای هتل قیمت تور مالزی را در سایت برای هتل انتخاب شده را ندیده اید.برای شما این امکان وجود دارد که تماسی با قسمت قیمت تور مالزی آژانس داشته باشید.
تور مالزی هتل شرایتون کوالامپور:
خدماتی که در این تور در اختیار گردشگران قرار می گیرد به مدت هشت روز اقامت ،تور لیدر به همراه گشت شهری و صبحانه که اتاق های این هتل یک تخته و دو تخته با قیمت های متفاوت می باشند.
اطلاعات مورد نیاز این است که به روزه رفت و برگشت امکان تغییر قیمت فوق بسته با تغییر رو به رو می شود.ساعت تحویا در این هتل ۱۴ تمام و ساعت تخلیه در این هتل ۱۲ می باشد.و پاسپورت مورد قبول باید دارای ۷ ماه اعتبار باشد.
اتاق یک تخته ۳۲۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.اگر به دنبال آخرین اطلاعات در مورد تور لحظه آخری دیگر کشورها هستید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.
اتاق دو تخته ۲۶۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.
تور مالزی هتل رویال جولان کوالالامپور مالزی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار می دهد اقامتی به مدت ۸ روز به همراه تور لیدر و خدماتی مانند صبحانه و گشت شهری نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
اطلاعات مورد نیاز برای تور این است که ممکن است قیمت های فوق بسته به روز با تغییر روبه رو شود.و ساعت تحویل در این هتل نیز در ساعت ۱۴ می باشد. و زمان تخلیه ساعت ۱۲ می باشد.پاسپورت شما باید به اندازه ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
در اتاق یک تخته ۲۳۹۵۰۰۰ تومان برای هر نفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۷۹۵۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور لحظه آخری مالزی هتل داینستی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار میدهد. اقامتی به مدت ۸ روز ،تور لیدر به همراه صبحانه و گشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم برای این تور تغییر قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.ساعت تحویل در این هتل ۱۴ و ساعت تخلیه ۱ می باشد.
در اتاق یک تخته ۱۶۹۰۰۰۰تومان به ازای هر یک نمفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۰۹۰۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور مالزی هتل کنکورد:
خدمات ارائه شده در تور هتل کنکورد اقامتی ۸ روزه به همراه تور لیدر ، صبحانه وگشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم جهت این تور امکان تغییر در قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.در این هتل ساعت تحویل ۱۴ و تخلیه در ساعت ۱۲ صورت می گیرد.برای رفتن با این تور لازم است پاسپورتی با ۷ ماه اعتبار داشته باشید.
شما با انتخاب هر یک از این تورها در آژانس ۴ فصل می توانید سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.با این وجود که مالزی غنی از جاذبه های گردشگری بوده و شما می توانید از دیدن این جاذبه ها بهرمند شوید.